2025-2026 eğitim-öğretim yılının ikinci dönemi ‘Bayrak sevgisi’ ile başladı
2025-2026 eğitim-öğretim yılı yarıyıl tatilinin ardından 18 milyon öğrenci dersbaşı yaptı. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından bu dönemin ilk dersinin konusu 'Bayrak sevgisi' olarak belirlendi. Avcılar ve Kadıköy'de kırmızı-beyaz kıyafetler giyerek okula gelen öğrenciler, ellerindeki Türk bayraklarıyla yeni döneme başladı.
EN SON VİDEOLAR
- 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
- Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
- ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
- RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
- Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
- Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
- Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
- Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
- Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
- Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu