Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

2025-2026 eğitim-öğretim yılının ikinci dönemi ‘Bayrak sevgisi’ ile başladı

2025-2026 eğitim-öğretim yılı yarıyıl tatilinin ardından 18 milyon öğrenci dersbaşı yaptı. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından bu dönemin ilk dersinin konusu 'Bayrak sevgisi' olarak belirlendi. Avcılar ve Kadıköy'de kırmızı-beyaz kıyafetler giyerek okula gelen öğrenciler, ellerindeki Türk bayraklarıyla yeni döneme başladı.

EN SON VİDEOLAR

  1. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  2. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  3. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  4. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  5. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  6. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  7. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  8. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  9. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
  10. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu

© Copyright 2026

DHA