35 yıl sigara içti, gırtlak kanseri ile sesini kaybetti
Ankara'da 35 yıl, günde 2 paket sigara içen avukat Hüseyin Önal (58) gırtlak kanserine yakalandı ve operasyonla tümör temizlenmesine rağmen sesini kaybetti. Yazarak iletişim kurabilen Hüseyin Önal, "Sigarayı kullanırken keyif ve özgürlük sanırdım. Oysa o beni esir aldı. 2 yıl önce bıraktığımda artık çok geç kalmıştım" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
- Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
- Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödettirmişler
- İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar
- NKÜ'de akademisyen ve öğrenciler, sürdürülebilir ve ekolojik yapı malzemesi üretti
- Anaokulu öğrencilerinin çizdikleri kukla resimlerini gerçeğe dönüştürdüler
- Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
- Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
- Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
- Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk