5 yılda 3 kez kanseri yendi; hastalara umut oluyor
Kocaeli'nin Gebze ilçesinde yaşayan 2 çocuk annesi Melek Akkaya (30), 2020- 2024 yılları arasında 3 kez lenfoma kanserine yakalandı. Akıllı ilaç, kemoterapi ve radyoterapi tedavileriyle her seferinde kanseri yenmeyi başaran Akkaya, yaşadığı zorlu süreçleri sanal medya hesabından paylaşarak, kendisi gibi kanser hastası olanlara umut olmaya başladı.
EN SON VİDEOLAR
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
- Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
- Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
- 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
- Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk
- Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi