Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

58 bin 22 yaralı yaban hayvanı tedavi edilerek doğaya salındı

Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü, trafik kazaları, yangın, sel, doğal afetler ve elektrik hatlarına çarpma gibi nedenlerle yaralanan yaban hayvanlarını tedavi ederek yeniden doğal yaşam alanlarına kazandırıyor. Rehabilitasyon çalışmaları kapsamında 2021-2025 yılları arasında 58 bin 22 yaban hayvanı tedavilerinin ardından doğaya salındı.

EN SON VİDEOLAR

  1. Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
  2. Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
  3. Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
  4. Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk
  5. Bakan Göktaş, Babalar Günü'nü kutladı
  6. MSB'den 'Babalar Günü' klibi
  7. Dağda bacakları kırılan Yeni Zelandalı kayak devriyesi, tedavi sonrası bisikletle Özbekistan'a kadar pedal basıyor
  8. Adada yaşayan 93 yaşındaki kadına kayıkla yardım malzemesi ulaştırıldı
  9. SMA'lı Azem'in ağabeyi Atahan: Büyüyünce onunla oynayacağım
  10. Cumhurbaşkanı Erdoğan'a AK Partili gençlerden Babalar Günü sürprizi

© Copyright 2026

DHA