'5G, sanayide verimliliği yüzde 30'a kadar artırabilir'
Tüketici Konfederasyonu (TÜKONFED) Siber Güvenlik Komisyonu Başkanı Muharrem Baki, 5G teknolojisinin sanayide üretim süreçlerini kökten değiştireceğini belirterek, "Çin'in uyguladığı '5G+ akıllı fabrika' modeliyle bazı sektörlerde yüzde 20 ile 30'lara varan verimlilik artışları raporlandı" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Silivri'de servis minibüsü devrildi; 2 ölü, 10 yaralı
- Kenya'dan Türkiye'ye: Sizi yardımsever olarak biliyoruz
- 'Ne olursun dön Demir'
- AK Parti'nin 25'inci yıl şarkısı ilk kez dinletildi
- Diplomalarını, eğittikleri atların üzerinde aldılar
- Gözleme pişirip satarak 5 çocuğunu büyüttü
- 100'üncü Gazi Koşusu Tay TV ekranlarında
- 71 yaşında, ikinci üniversiteyi sevinç gözyaşlarıyla bitirdi
- Farklı mesleklerden kadınlar, darbuka ritminde buluştu
- Giresunlu Mert Ali, Van'ın eşsiz doğa şölenine kemençesiyle eşlik etti