Adana Lezzet Festivali’ne 1 milyon ziyaretçi bekleniyor
'Kuşaktan Kuşağa' temasıyla düzenlenen 9’uncu Uluslararası Adana Lezzet Festivali’nin tanıtım lansmanı Adana Müze Kompleksi’nde gerçekleştirildi. Adana Valisi Yavuz Selim Köşger, “Her yıl bir öncekine ekleyerek daha iyiye ve güzele doğru ilerleyen Adana Lezzet Festivali’nin bu yıl en iyisini yapacağız. 1 milyon ziyaretçi bekliyoruz” dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi