Ağaca bağlanıp ölüme terk edilen 'Kadife', yeniden sağlığına kavuştu
Sivas'ta ağaca bağlanıp, ölüme terk edilen 'Kadife' isimli eşek, getirildiği Osmaniye'deki Emekli Hayvanlar Çiftliği'nde yeniden sağlığına kavuştu. Veteriner hekim Ali Laçinbala, "Bu canımızın her yerinden tümörler fışkırıyordu. Yapmış olduğumuz 9 aylık tedavi sonucunda sağlığına kavuştu" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
- Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
- 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
- Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk
- Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
- Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
- ‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor
- Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
- 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
- Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu