Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ağaoğlu AVM otoparkını şikayet etti: 60 lira iade edildi

Tüketici Konfederasyonu Başkanı Aydın Ağaoğlu, 0-3 saat arası ücretsiz olması gereken otoparkta kendisinden 60 TL park ücreti talep edilince, Tüketici Hakem Heyeti ve İBB'ye başvurarak şikayetçi oldu. AVM otopark ücretini iade ederek otopark girişinde bulunan ücret tarife tabelasına '0-3 Saat Ücretsiz' açıklamasını ekledi. Ağaoğlu, "3 saatlik süre dolmadan otopark ücreti alan tüm AVM'ler hukuku çiğniyor, bizler de tüm tüketiciler olarak bilinçli davranalım, tepkimizi ortaya koyalım. Bu ücretler yüzlerce, binlerce kişiden alındığında büyük meblağlara ulaşıyor. Hakem heyetine başvuru yaptıktan sonra 2 ay geçmeden heyet savunma istedi, AVM savunmasını vermeden önce beni arayıp, paramı iade etti" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  2. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  3. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  4. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  5. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  6. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  7. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  8. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
  9. Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
  10. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi

© Copyright 2026

DHA