Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Antalya'da çevreyi kirleten büyükşehir ve ilçe belediyesine toplam 3,7 milyon lira ceza

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ekipleri, toprak alana yol süpürme kamyonunun atıklarını döktüğü tespit edilen Antalya Büyükşehir Belediyesi'ne 1 milyon 869 bin 726 TL ceza uyguladı. Belediyeye ait araçlarla Alakır Çayı yakınlarına atık döken Finike Belediyesi'ne de 1 milyon 869 bin 726 TL ceza kesildi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  2. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  3. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  4. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  5. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
  6. Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
  7. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi
  8. Gelibolu Sualtı Parkı'nda tarihi batıklar Derin Miras projesi ile korunacak
  9. ABD'den Türkiye'ye tedavi için geldi, Bursa Şehir Hastanesi'nde sağlığına kavuştu
  10. Patara'nın görkemli Kent Kapısı'nda 2 bin yıl sonra yeniden su akışı sağlandı

© Copyright 2026

DHA