Antalya'dan 'Sevgililer Günü' için Avrupa'ya 75 milyon dal çiçek
Antalya'da kesme çiçek üretiminde, 14 Şubat Sevgililer Günü hareketliliği sürüyor. Kırmızı karanfillerin rağbet gördüğünü belirten Süs Bitkileri ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı İsmail Yılmaz, "Sevgililer Günü için yaklaşık 10 milyon dolarlık, 70–75 milyon dal civarında çiçek sevkiyatımız gerçekleşti" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Ortaokul öğrencileri hava temizleyen sokak lambası geliştirdi
- BCN College ‘Vizyon 2027’ lansmanını gerçekleştirdi
- Ölen kızlarının hatıraları çalınınca mezarının etrafını çitle çevirip, kapı yerleştirdiler
- İstanbul Akvaryum 15’inci yılında 15 milyon ziyaretçiye ulaştı
- Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
- Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
- Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
- Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
- Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
- MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu