Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Atatürk'ü gördüğü günü anlattı

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde yaşayan Nesibe Kaya (96), Mustafa Kemal Atatürk'ün 1937 yılında trenle Osmaniye'nin Bahçe ilçesine geldiğini anlatarak, ''Atatürk geldi dediler. Koşarak gittik. Atatürk'ü davul zurnayla karşılayıp, halaylar çekip oynadılar'' dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  2. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  3. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  4. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  5. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  6. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  7. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  8. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  9. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
  10. Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor

© Copyright 2026

DHA