Ayrıldığı sevgilisinde kalan 'Tarçın' için hukuk mücadelesi başlattı
İzmir'de yaşayan Selma Karul (61), Golden melezi 10 yaşındaki 'Tarçın' isimli köpeğini ayrıldıktan sonra kendisine vermediği iddiasıyla eskiden birlikte yaşadığı Oktay O.'ya (77) dava açtı. Köpeğin kendisine ait olduğunu söyleyen Karul, "Hukuk mücadelesi başlatmak zorunda kaldım. O, köpek değil benim evladım, canım. Adalete güveniyorum" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı