Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Kacır: Biyoteknolojik ve genomik araştırmalara destekleri artıracağız

İstanbul Kent Üniversitesi’nin hayata geçirdiği Üretim, Ar-Ge ve Dikey Tarım Merkezi’nin açılışında konuşan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, “Sağlıkta yerli üretimi artırmak ve teknoloji kapasitemizi güçlendirmek Milli Teknoloji hamlemizin öncelikli hedeflerinden biridir. Nitekim bu doğrultuda, önümüzdeki dönemde biyoteknolojik ve genomik araştırmalara tahsis ettiğimiz destekleri önemli ölçüde artıracağız. Etken madde, ilaç ve tıbbi cihazda yerli üretim kapasitelerinde sıçrama sağlayacak, kritik alanlarda dışa bağımlılığı azaltacağız. Ayrıca biyoteknoloji üretim programıyla TÜBİTAK, üniversiteler ve Sağlık Bakanlığımız eş güdümünde araştırma altyapılarını güçlendirecek, kamu alımlarını kaldıraç olarak kullanarak yerli biyoteknolojik ilaç üretimini kararlılıkla destekleyeceğiz” dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
  2. İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
  3. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  4. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
  5. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  6. 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
  7. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  8. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  9. Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
  10. 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı

© Copyright 2026

DHA