Bakan Kurum: Yeni sosyal konut projesi ile deprem bölgesine ekstra kontenjan ayıracağız
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, "Deprem bölgesinde hak sahibi olmayan tüm vatandaşlarımız için yeni sosyal konut projesi kapsamında konutlarımızı yapacağız ve evi olmayan, burada dar gelirli emekli vatandaşlarımız, gençlerimiz, şehit-gazi yakınlarımız ve burada yaşayan yine tüm vatandaşlarımız için sosyal konut kampanyasını başlatıyor olacağız ve deprem bölgesine ekstra bir kontenjan ayıracağız" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
- Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
- MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
- İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
- 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
- Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
- Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi
- Gelibolu Sualtı Parkı'nda tarihi batıklar Derin Miras projesi ile korunacak
- ABD'den Türkiye'ye tedavi için geldi, Bursa Şehir Hastanesi'nde sağlığına kavuştu
- Patara'nın görkemli Kent Kapısı'nda 2 bin yıl sonra yeniden su akışı sağlandı