Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Memişoğlu, SMA ilacı ve etkin maddesinin üretileceği Ar-Ge Merkezi'ni açtı

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu'nun katılımıyla Tekirdağ’ın Ergene ilçesinde yerli ilaç üreticisi Polifarma tarafından Spinal Musküler Atrofi (SMA) hastalığı başta olmak üzere nadir ve genetik hastalıkların tedavisine yönelik ilaç ve etkin maddenin geliştirileceği Ar-Ge merkezi açıldı. Bakan Memişoğlu, "Bugün açılışını gerçekleştirdiğimiz bu merkez sadece bir bina ya da teknik bir tesis değil, bu topraklara, bu millete ve bu ülkenin potansiyeline gönülden inanan bir vizyonun vücut bulmuş halidir. Biz sağlık hizmetini bir hak, tedaviyi bir sorumluluk, ilaç üretimini ise bir egemenlik meselesi olarak görüyoruz" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
  2. Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
  3. ‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor
  4. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  5. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  6. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  7. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  8. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  9. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  10. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu

© Copyright 2026

DHA