Bakan Özer: Tarım alanında eğitim veren meslek liselerini Tarım ve Orman Bakanlığı'yla yöneteceğiz
Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, "Tarım liselerimizin tamamında artık yeni bir yönetim modelini devreye sokuyoruz. Tarım alanında eğitim veren Türkiye'nin tüm noktalarındaki meslek liselerimizi, Tarım ve Orman Bakanlığımızla birlikte yöneteceğiz. Okul yöneticilerini, öğretmenlerimizi, müfredatı birlikte belirleyeceğiz" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
- Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
- Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
- 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
- Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk
- Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
- Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
- ‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor