Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Uraloğlu: Antalya’nın uluslararası havacılıkta marka haline gelmesi için önemli bir adım attık

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Antalya Havalimanı’nda tamamlanan yeni dış hatlar terminal binası ve ek yatırımlarla birlikte havalimanının yıllık yolcu kapasitesinin 82 milyona çıkarıldığını açıkladı. Bakan Uraloğlu, “Turizm cenneti Antalya’nın uluslararası havacılıkta bir marka haline gelmesi için önemli bir adım attık" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  2. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  3. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  4. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  5. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  6. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  7. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  8. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  9. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
  10. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu

© Copyright 2026

DHA