Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Uraloğlu: Bakırköy- Kirazlı Metro Hattı Şubat sonunda hizmete alınacak

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul'da yapımı devam eden Bakırköy - Kirazlı Metro Hattı'ndaki Molla Gürani Metro İstasyonu'nda yaptığı açıklamada, "Projemizi şubat sonunda hizmete alarak İstanbul'a yeni bir hat daha kazandıracak olma heyecanıyla çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. Yapımı devam eden projelerimiz bittiğinde İstanbul'daki raylı sistem ağı uzunluğu 338,8 kilometreden 394,2 kilometreye yükselecek ve İstanbul raylı sistem ağının yüzde 50'den fazlasını bakanlığımız kazandırmış olacak" dedi. Bakan Uraloğlu, Ankara-İstanbul Süper Hızlı Tren Hattı projesini gündeme aldıklarını böylece seyahat süresini 80 dakikaya indireceklerini de vurguladı.

EN SON VİDEOLAR

  1. Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
  2. Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
  3. İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
  4. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  5. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
  6. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  7. 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
  8. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  9. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  10. Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi

© Copyright 2026

DHA