Bakan Uraloğlu: İstanbul Havalimanı - Arnavutköy metro hattı 1 yılda 4,2 milyon yolcu taşıdı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 1 yıl önce hizmete alınan İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metro hattıyla ilgili yazılı açıklama yaptı. Bakan Uraloğlu açıklamada, "Arnavutköy-İstanbul Havalimanı Hattı'nda toplam 4,2 milyon kişi seyahat etti" ifadelerini kullandı.
EN SON VİDEOLAR
- Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi