Bakan Yerlikaya: Uyuşturucu, insanlığın en büyük düşmanıdır
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, bakan yardımcıları, Jandarma Genel Komutanı, Emniyet Genel Müdürü ve ilgili birim amirlerinin katılımıyla 'Uyuşturucu ile mücadele' konulu güvenlik toplantısı gerçekleştirdiklerini açıkladı.
EN SON VİDEOLAR
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
- Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
- Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
- 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'