Bakan Yerlikaya'dan, jandarma personeline bere ören Yalovalı kadınlara teşekkür
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Yalova'da yaşayan Selma Özmen (65) ve Sabahat Bağdat'ın (74) ördükleri berelerin, jandarma personeline ulaştığını belirterek, emekleri için teşekkür etti.
EN SON VİDEOLAR
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
- Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
- Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
- 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
- Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk
- Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi