Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Başkan Alemdar: Sapanca Gölü’nü kimsenin insafına bırakamayız

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, AKOM’da düzenlediği basın toplantısında Sapanca Gölü çevresindeki kaçak iskeleler, kanalizasyon akıntıları ve özel mülkiyet işgallerine sert tepki göstererek “Göl hepimize emanettir, 1 milyon 100 bin Sakaryalının hakkını savunuyorum. Sapanca Gölü’nü kimsenin insafına bırakamayız” dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Türkiye, Dünya Liselerarası Basketbol Şampiyonası’nda kürsüye çıktı
  2. Prof. Dr. Görgün: Ayda 1 milyar dolar civarı savunma sanayii ihracatı yapıyoruz
  3. senCard Games 'Yaza Merhaba Turnuvası' Maltepe'de yapıldı
  4. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  5. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  6. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  7. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  8. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  9. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  10. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik

© Copyright 2026

DHA