Batman'da 5 ayda çağrıların yüzde 81'i asılsız çıktı, Valilik ceza uyarısı yaptı
Batman’da 112 Acil Çağrı Merkezi'ne 5 ay içerisinde gelen 347 bin 702 çağrının, 283 bin 312'si asılsız çıktı. Valilikten yapılan açıklamada, hattı gereksiz meşgul edenlere idari para cezası uygulanacağı duyuruldu.
EN SON VİDEOLAR
- Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
- Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
- Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
- Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk
- Bakan Göktaş, Babalar Günü'nü kutladı
- MSB'den 'Babalar Günü' klibi
- Dağda bacakları kırılan Yeni Zelandalı kayak devriyesi, tedavi sonrası bisikletle Özbekistan'a kadar pedal basıyor
- Adada yaşayan 93 yaşındaki kadına kayıkla yardım malzemesi ulaştırıldı
- SMA'lı Azem'in ağabeyi Atahan: Büyüyünce onunla oynayacağım
- Cumhurbaşkanı Erdoğan'a AK Partili gençlerden Babalar Günü sürprizi