Bayburt'ta kuşburnu hasadı başladı
Bayburt'ta çiftçiler, ‘doğal vitamin deposu’ olarak bilinen kuşburnunu, sofralara ulaştırmak için hasada başladı. Yöre halkı, dikenli ağaçlardan topladıkları kuşburnu meyvelerini, kış aylarında tüketmek için tatlı çorba, reçel ve meyve suyuna dönüştürüyor.
EN SON VİDEOLAR
- Kenya'dan Türkiye'ye: Sizi yardımsever olarak biliyoruz
- 'Ne olursun dön Demir'
- AK Parti'nin 25'inci yıl şarkısı ilk kez dinletildi
- Diplomalarını, eğittikleri atların üzerinde aldılar
- Gözleme pişirip satarak 5 çocuğunu büyüttü
- 100'üncü Gazi Koşusu Tay TV ekranlarında
- 71 yaşında, ikinci üniversiteyi sevinç gözyaşlarıyla bitirdi
- Farklı mesleklerden kadınlar, darbuka ritminde buluştu
- Giresunlu Mert Ali, Van'ın eşsiz doğa şölenine kemençesiyle eşlik etti
- Mutfak penceresinin daimi misafiri, ‘Züccaciyeci Jonathan’