Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay: Hemşehrilerimizin geleceği için çalışıyoruz
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, “Konyamızın ve Konyalı hemşehrilerimizin geleceği için çalışıyoruz. Konya’nın yarınları için daha yapacak çok işimiz var. Daha yürüyecek uzun bir yolumuz, daha kuracağımız büyük hayallerimiz var” dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi