Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Besicilere Kurban Bayramı öncesi ‘karantina’ uyarısı

Adana Veteriner Hekimler Odası Başkanı Nihat Köse, şap hastalığı nedeniyle hayvanların kesimi, ihracı, ithali ve hayvan hareketlerine getirilen kısıtlama ve yasakların kaldırılması sonrası hayvan hareketlerinin başladığına dikkat çekerek, “Hastalığın tekrardan yaşanmaması için aşılanmış, kulağında küpesi olan ve veteriner hekim tarafından sağlık raporu düzenlenen hayvanların nakline izin verilmelidir. Besiciler ise çiftliklerine yeni getirdikleri hayvanları 21 gün karantinada tutmalıdır” dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  2. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  3. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  4. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  5. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  6. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  7. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
  8. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
  9. Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödettirmişler
  10. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar

© Copyright 2026

DHA