Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Beyşehir Gölü, kaybettiği suyun yüzde 50'sini telafi etti'

KONYA'da yılbaşından bu yana süren yağışlar, yüzey sularını olumlu etkiledi. Geçen yıl kıyılarından metrelerce çekilen Beyşehir Gölü'nün önemli ölçüde su aldığını söyleyen Konya Jeoloji Mühendisleri Odası Başkanı Şükrü Arslan, "Göl normal standardından yaklaşık 1 milyar metreküp su kaybetmiş durumdaydı. Mart ayı sonu itibarıyla yapılan ölçümlerde eksi 420 milyon metreküplere kadar yükselmiş durumda. Bu da şu anlama geliyor. 3 aylık yağış verisi sonrasında Beyşehir Gölü, kaybettiği suyun yüzde 50'sini telafi etmiş görünüyor" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi
  2. Türkiye'nin çatısı Ağrı Dağı'na tırmanışlar başladı
  3. ‘Mutlu Bebekler Mutlu Anneler’ araştırması: Anneler en çok anlaşılmak istiyor
  4. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  5. 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
  6. Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
  7. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  8. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  9. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  10. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu

© Copyright 2026

DHA