Böbrek hastası Oğuz, nakille hayata tutundu
Kayseri,'nin Yahyalı ilçesinde 5 yıldır diyalize giren Oğuz İbili (17), Mersin'den gönderilen tek böbrekle hayata tutundu. 1 ay önce nakil olduğunu belirten İbili, "Şu an kendimi çok iyi hissediyorum. Rahat hareket edebiliyorum. Bağışı yapan aileye çok teşekkür ediyorum. Onların bağışı ile hayata tutundum" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Altay, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçildi
- Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar
- Babalık davası reddedilen Ankaralı Necla'nın, Trump ile görüşme talebi
- Leyla'nın amcasına 'kasten öldürme'den ağırlaştırılmış müebbet
- İzmir'de imece usulü dayanışmayla nişan sevinci
- 3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı
- Öğretmenlerinin desteğiyle aştıkları kekemelik sorununun ardından okula yeniden bağlandılar
- Ortaokul öğrencileri hava temizleyen sokak lambası geliştirdi
- BCN College ‘Vizyon 2027’ lansmanını gerçekleştirdi
- Ölen kızlarının hatıraları çalınınca mezarının etrafını çitle çevirip, kapı yerleştirdiler