Böcek yedirip, dişlerini kırdılar; savcı 20'şer yıl hapis istedi
Antalya'da Vedat Kurt'u (22) çalıştığı iş yerinde 3 gün işkence yapıp, depoya kilitlediği, dişlerini kırıp, hamam böceği yedirdiği öne sürülen tutuksuz 4 sanık hakkında 'Nitelikli yağma' ve 'Kişiyi hürriyetinden yoksun kılma' suçlarından 20'şer yıla kadar hapis cezası istendi.
EN SON VİDEOLAR
- Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi