Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bursa'da orman yangını; kucağındaki köpekle alevlerden kaçtı

Bursa’nın Kestel ilçesinde başlayıp Gürsu ilçesine ilerleyen yangın nedeniyle tahliye edilen İğdir Mahallesi’ndeki Gürsu Belediyesi Hayvan Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi de boşaltıldı. HAYTAP gönüllüleri ve ilçe belediye ekipleri tarafından barınaktaki hayvanların tahliye edildiği anlar kameraya yansıdı. Görüntülerde bir HAYTAP gönüllüsünün kucağındaki köpekle araca sığındığı görüldü. Kucağındaki köpeği bırakmayan gönüllünün, gözyaşları içinde, nefes nefese arkadaşlarıyla konuştuğu ve diğer HAYTAP gönüllülerinin de barınaktan kurtardıkları köpeklerle birlikte araca bindiği görüldü. Gönüllülerin bir yandan hayvanları kurtarırken, diğer yandan da alevlerden kurtulmak için verdiği mücadele görüntülere yansıdı.

EN SON VİDEOLAR

  1. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  2. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  3. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  4. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  5. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  6. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  7. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  8. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
  9. Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
  10. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi

© Copyright 2026

DHA