Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Cumhurbaşkanı Erdoğan oyunu kullandı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan oyunu kullandıktan sonra yaptığı açıklamada, "Gerçekten arka arkaya bu kadar kısa bir süreyle bu iki seçim milletimizi yordu. Bizleri de yordu. Çünkü çok yoğun bir kampanya geçirdik. Bu kampanyadan sonra da bugün bu seçimleri icra etmek suretiyle yerel yönetimlerde inşallah ülkemiz, milletimiz için hayırlı bir netice çıkar diye düşünüyorum" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
  2. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  3. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  4. Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
  5. 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı
  6. Hatay'da fotokapana çizgili sırtlan takıldı
  7. Sarıkamış Harekatı'nda kurulan Müfreze Birliği ile başlayan kayağın belgeselini çektiler
  8. 'Yer altı sularını yenilenebilir hale getiremedik'
  9. Teknolojiden uzak, anılara yakın; köy evinde 70'lere yolculuk
  10. Çanakkale'de 'Kalpli Göl' bu defa pembe renge bürünmedi

© Copyright 2026

DHA