Deprem riskli Bingöl’de yeni hastane, 3 güvenlik sistemiyle yapılıyor
Deprem potansiyeli yüksek iller arasında yer alan Bingöl’de, ‘fore kazık’, ‘sismik izolatör’ ve ‘viskoz sönümleyici damper’ sistemleriyle inşa edilen yeni devlet hastanesinin yapımı sürüyor. İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Samet Tatlı, “Burası tamamlandığında Türkiye’nin en sağlam binalarından biri olacak” dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
- Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
- Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
- Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
- Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
- Dünya şampiyonu karatecinin azim dolu yaşam öyküsü
- 'Mucize' nakille hayata dönen 9 yaşındaki Nisanur, doğum gününü doktorları ile kutladı
- İmam, atık odunları eşyaya dönüştürüyor
- Gaziantep'te önce kuraklık sonra fırtınadan etkilenen kiraz, ihraç edilemeyecek
- Hatay'da bahçede 15 TL'ye satılan şeftali pazarda 60 TL