Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Doç. Dr. Doğan: Gribal enfeksiyon vakalarında zirve dönemindeyiz

Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi (NKÜ) Tıp Fakültesi Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Mustafa Doğan, aralık ayıyla birlikte hava sıcaklıklarındaki ani düşüşlerin, nezle ve grip gibi üst solunum yolu enfeksiyonu vakalarında artışa sebebiyet verdiğini söyledi. Doç. Dr. Doğan, "Şu an biz bu hastalığın zirvede olduğu dönemi yaşıyoruz. Hastanelerde yoğunluk, acil servislerde yoğunluk, yataklı servislerde, okullarda toplumda büyük bir etkilenme var. Bir önceki yıl da benzeri tablo ortaya çıktı, 'yoğundur' diyemeyiz ama şu an hastalığın zirve dönemindeyiz" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
  2. RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
  3. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  4. Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
  5. Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
  6. Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
  7. Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
  8. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  9. Dünya şampiyonu karatecinin azim dolu yaşam öyküsü
  10. 'Mucize' nakille hayata dönen 9 yaşındaki Nisanur, doğum gününü doktorları ile kutladı

© Copyright 2026

DHA