Elazığ’da krom madeninde göçük: 4 işçi de kurtarıldı
Maden ocağının sahibi Bedri Aydın’ın oğlu Zülfü Aydın’ın olduğu yaralı işçilerin hastanelerde tedavisi devam ediyor. Vali Ömer Toraman, Fethi Sekin Şehir Hastanesi’ne gelerek yaralılar hakkında bilgi aldı. Vali Toraman daha sonra yaralıların yakınlarıyla görüştü, sağlık durumları hakkında bilgi verdi.
EN SON VİDEOLAR
- Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar
- Babalık davası reddedilen Ankaralı Necla'nın, Trump ile görüşme talebi
- Leyla'nın amcasına 'kasten öldürme'den ağırlaştırılmış müebbet
- İzmir'de imece usulü dayanışmayla nişan sevinci
- 3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı
- Öğretmenlerinin desteğiyle aştıkları kekemelik sorununun ardından okula yeniden bağlandılar
- Ortaokul öğrencileri hava temizleyen sokak lambası geliştirdi
- BCN College ‘Vizyon 2027’ lansmanını gerçekleştirdi
- Ölen kızlarının hatıraları çalınınca mezarının etrafını çitle çevirip, kapı yerleştirdiler
- İstanbul Akvaryum 15’inci yılında 15 milyon ziyaretçiye ulaştı