Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eşini kaybettiği hastalık sürecinde önerilen, bulamadığı safranın üreticisi oldu

Sivas'ta beyin tümörü teşhisi konulan eşi Hamza Çam'ı 2017 yılında kaybeden Neziha Çam (40), tedavi sürecinde alternatif tıp uzmanlarının önerdiği safran bitkisine ulaşmakta zorluk yaşadı. Eşini kaybettikten sonra bu bitki ile ilgili araştırmalar yapan Çam, yaşadığı Kerimmümin köyündeki 2 dönümlük arazisine safran ekti. Eylül ayında ektiği safranın 2 ay sonra hasadını yapan Neziha Çam, "Eşimi kaybettim. Bu süreçte geç kaldık. 'Ben bir şey yapmalıyım ve çare arayanlara çare olmalıyım' diyerek bu bitkinin ekimine başladım" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  2. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  3. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  4. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  5. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  6. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  7. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  8. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  9. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya
  10. Muğla'da üretilen yaban mersini ihraç ediliyor, turistler dalından topluyor

© Copyright 2026

DHA