Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Eşini kaybettikten sonra oğluyla birlikte çobanlık yapıyor

Ordu'nun Gölköy ilçesinde 2 yıl önce eşi hayatını kaybedince oğluyla birlikte çobanlık yapmaya başlayan Fatma Hülür (67), her yıl mayıs ayında koyun, manda ve inekleriyle yaylaya çıkıyor. Artık dönüş hazırlığı yaptıklarını belirten Hülür, “Hayvanlarım benim evlatlarım gibi. Onlara gözüm gibi bakıyorum" dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  2. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  3. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  4. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  5. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  6. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  7. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
  8. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
  9. Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödettirmişler
  10. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar

© Copyright 2026

DHA