'Fino', terhis olan sahibinin üzerine atladı
Ordu'nun Altınordu ilçesinde, vatani görevini bitirip terhis olan Mustafa Kemal Tomakin (20), döndüğü memleketindeki ailesine sürpriz yaptı. Duygusal anların yaşandığı buluşmada ailenin 'Fino' adlı köpeği, Tomakin'in (20) üzerine atladı. O anların görüntüsü, sosyal medyada ilgi gördü.
EN SON VİDEOLAR
- Patara'nın görkemli Kent Kapısı'nda 2 bin yıl sonra yeniden su akışı sağlandı
- 5 metrekarelik iş yerinde tamircilik yapıyor
- Vanlı tiyatrocu, '30 günde 30 farklı tek kişilik oyun' ile rekora hazırlanıyor
- Venezuela'da 39 saniye arayla 7.2 ve 7.5 büyüklüğünde 2 deprem
- Silivri'de ambulansa yol vermeyen sürücü kamerada
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi