Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Fizik tedavi hastalarıyla doktorlar basketbol maçı yaptı

Kayseri Şehir Hastanesi’nde TÜBİTAK 1001 'Paralimpik-Rekreatif Aday Sporcu Platformu' projesiyle basketbola başlayan fizik tedavi hastaları ile hastanede görev yapan doktorlar, tekerlekli sandalye basketbol maçı yaptı.

EN SON VİDEOLAR

  1. Türkiye, Dünya Liselerarası Basketbol Şampiyonası’nda kürsüye çıktı
  2. Prof. Dr. Görgün: Ayda 1 milyar dolar civarı savunma sanayii ihracatı yapıyoruz
  3. senCard Games 'Yaza Merhaba Turnuvası' Maltepe'de yapıldı
  4. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  5. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  6. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  7. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  8. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  9. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  10. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik

© Copyright 2026

DHA