Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Gayrettepe'deki "1.Şube" binasının yıkımı sırasında içeri giren kedi kurtarıldı

Gayrettepe'deki İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nün tarihi binalarından "Birinci Şube" ismiyle bilinen 10 katlı tarihi binanın kentsel dönüşüm kapsamındaki yıkımı devam ediyor. Yıkım sırasında içeride bir kedi görülmesi üzerine iş makineleri durdurularak itfaiye çağırıldı. Ekipler, içeri girerek ağ yardımıyla kediyi yakaladı. Kedinin bina dışına çıkarılmasının ardından yıkıma devam edildi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Ölen kızlarının hatıraları çalınınca mezarının etrafını çitle çevirip, kapı yerleştirdiler
  2. İstanbul Akvaryum 15’inci yılında 15 milyon ziyaretçiye ulaştı
  3. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  4. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  5. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  6. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  7. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  8. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  9. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  10. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu

© Copyright 2026

DHA