Gaziantep OSB’de atık su depolarında taşkın yaşandı, TAG yolu trafiğe kapatıldı
Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi (OSB) atık su arıtma tesisinde setlerin taşmasıyla Tarsus-Adana-Gaziantep Otoyolu’nda (TAG) atık su birikintileri yaşandı. Metrelerce uzunlukta alana yayılan ve belirli mevkilerde araç boyuna ulaşan atık su birikintisi sebebiyle TAG yolu çift taraflı olarak trafiğe kapatıldı.
EN SON VİDEOLAR
- RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
- Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
- Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
- Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
- Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
- Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
- Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
- Dünya şampiyonu karatecinin azim dolu yaşam öyküsü
- 'Mucize' nakille hayata dönen 9 yaşındaki Nisanur, doğum gününü doktorları ile kutladı
- İmam, atık odunları eşyaya dönüştürüyor