Gece kulübü yangınında hasar gören binaya giriş izni verildi
Beşiktaş'ta, 29 kişinin öldüğü gece kulübü yangınında hasar gören Sinan Apartmanı sakinleri bir haftanın ardından bugün, valilik izniyle dairelerine girdi. Apartman yöneticisi Lütfi Dörter, "Dün elektriğimiz bağlandı. Bugün suyumuz, asansörlerimiz, yani apartmanla ilgili bütün yapılacak işler tamamlandığı için valilik tarafından da apartmana giriş izni verildi. Çok şükür bayramda evimizde olacağız." dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
- Merve Sena'nın engelli kaldığı iğne soruşturmasında doktora 4 yıl hapis talebi
- Şırıngayla beslediği serebral palsili oğluna hem annelik hem babalık yapıyor
- Kaçkarlar'da zirveler bembeyaz, yaylalar rengarenk
- Bakan Göktaş, Babalar Günü'nü kutladı
- MSB'den 'Babalar Günü' klibi
- Dağda bacakları kırılan Yeni Zelandalı kayak devriyesi, tedavi sonrası bisikletle Özbekistan'a kadar pedal basıyor
- Adada yaşayan 93 yaşındaki kadına kayıkla yardım malzemesi ulaştırıldı
- SMA'lı Azem'in ağabeyi Atahan: Büyüyünce onunla oynayacağım
- Cumhurbaşkanı Erdoğan'a AK Partili gençlerden Babalar Günü sürprizi