Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Göynük’te sürdürülebilir turizm için imzalar atıldı

ENERJİSA Enerji, Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) Türkiye, Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA) iş birliğinde yürütülen Sürdürülebilir Enerji Temelli Turizm Uygulama Merkezi (SENTRUM) projesinin üçüncü destinasyonu Bolu’nun tarihi ilçesi Göynük oldu. İmzalanan protokol ile Göynük'ün, enerji verimliliğinden kadın istihdamına kadar pek çok alanda sürdürülebilir turizm merkezine dönüştürülmesi hedefleniyor.

EN SON VİDEOLAR

  1. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  2. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  3. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  4. Red Bull Tahtada Kal etkinliği Antalya’da yapıldı
  5. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  6. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  7. Güven Sağlık Grubu’ndan çocuklara özel şenlik
  8. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi
  9. Etiler’de Ferdi Tayfur’un damadının restoranına operasyon: Kadınların getirdiği müşterilere yüksek hesap ödettirmişler
  10. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar

© Copyright 2026

DHA