'Güneş D vitamini için önemli ancak maruz kalınan süre 15 dakikayı geçmemeli'
İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Kliniği Hekimi Prof. Dr. Kıymet Handan Kelekçi, güneşin özellikle D vitamini için ciltten sentezlendiği için vücudumuz için faydalı olduğunu belirtip, "Güneşin dik geldiği saatler olan 11.00-12.00 arasında 15 dakika gibi kısa süreli güneşte kalmak yeterli olur" dedi. Güneşte fazla kalmanın DNA hasarına yol açtığına da dikkati çeken Prof. Dr. Kelekçi, uyardı.
EN SON VİDEOLAR
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı