Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Güneş D vitamini için önemli ancak maruz kalınan süre 15 dakikayı geçmemeli'

İzmir Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesi Deri ve Zührevi Hastalıklar Kliniği Hekimi Prof. Dr. Kıymet Handan Kelekçi, güneşin özellikle D vitamini için ciltten sentezlendiği için vücudumuz için faydalı olduğunu belirtip, "Güneşin dik geldiği saatler olan 11.00-12.00 arasında 15 dakika gibi kısa süreli güneşte kalmak yeterli olur" dedi. Güneşte fazla kalmanın DNA hasarına yol açtığına da dikkati çeken Prof. Dr. Kelekçi, uyardı.

EN SON VİDEOLAR

  1. Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
  2. İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
  3. Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
  4. TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
  5. İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
  6. 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
  7. Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
  8. Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
  9. Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
  10. 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı

© Copyright 2026

DHA