Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hamileyken böbrek kanseri olduğunu öğrendi; oğluna doktorunun adını verdi

Mardin’de yaşayan Yüsra Algur, 2 aylık hamileyken gittiği rutin doktor kontrolünde böbrek kanseri olduğunu öğrendi. Hayatının şokunu yaşayan kadına doktorlar, önce bebeğinin sonra böbreğinin alınması gerektiğini söyledi. Algur, bebeğini aldırmak istemeyerek yaptığı araştırmalar neticesinde Üroloji Uzmanı Prof. Dr. Murat Binbay’a ulaştı. Çocuğunun sağlıklı doğabilme ihtimaline tutunan Algur, robotik cerrahi ile müdahele sonucunda sağlığına kavuştu. Erkek çocuğu olacağını öğrenen Algur, doğan çocuğuna kendisinin hayata yeniden tutunmasını sağlayan doktoru Murat Binbay’ın adını verdi. Algur, oğlunun 11 yaşında sağlıklı bir çocuk olduğunu ve kendisininde böbrekleriyle ilgili uzun yıllardır herhangi bir sağlık problemi yaşamadığını söyledi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Bodrum’da taksi ile motosikletin çarpıştığı kazada ölü sayısı 2'ye çıktı
  2. BALMEK kursiyerlerinin el emeği ürünleri sergilendi
  3. Kadir İnanır için Harbiye Muhsin Ertuğrul Sahnesi'nde tören
  4. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  5. Midyat mutfağı ve el sanatları, kadın emeğiyle turizme kazandırılıyor
  6. Üniversite öğrencilerinden GPS sinyali olmadan çalışan İHA
  7. Ayı ile 3 yavrusu Kösedağ'ın zirvesinde dronla görüntülendi
  8. İHA teknolojisi eğitimi için Türkiye’yi seçen Ekaterina, takımıyla dünya 3’üncüsü oldu
  9. Diyalize bağlı geçen 30 yıldan sonra hem böbreğine hem de özgürlüğüne kavuştu
  10. İzmirli şampiyon judocuların hedefi Avrupa'da madalya

© Copyright 2026

DHA