İçme suyu arıtma tesisine 'kimyasal madde' karıştığı şüphesiyle Yalova’da sular kesildi
Yalova’da içme suyu arıtma tesisinde, su üstünde oluşan köpük nedeniyle, il genelinde sular kesildi. Kentin temiz içme suyunu sağlayan Kurtköy Deresi’ne, kimyasal madde atıldığı iddiasıyla, sudan numune alınarak inceleme başlatılırken, arıtma tesisindeki su üstünde oluşan köpük, cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.
EN SON VİDEOLAR
- Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
- Dünya şampiyonu karatecinin azim dolu yaşam öyküsü
- 'Mucize' nakille hayata dönen 9 yaşındaki Nisanur, doğum gününü doktorları ile kutladı
- İmam, atık odunları eşyaya dönüştürüyor
- Gaziantep'te önce kuraklık sonra fırtınadan etkilenen kiraz, ihraç edilemeyecek
- Hatay'da bahçede 15 TL'ye satılan şeftali pazarda 60 TL
- Haritası çıkarılan 50 bin mezara MEBİS'le ulaşıyorlar
- 'Ağrı kesiciler mide ülserine kadar varabilen sorunlara yol açabiliyor’
- Türkiye, Dünya Liselerarası Basketbol Şampiyonası’nda kürsüye çıktı
- Prof. Dr. Görgün: Ayda 1 milyar dolar civarı savunma sanayii ihracatı yapıyoruz