İlk Türk astronot için ISS'te karşılama töreni; işte Gezeravcı'nın mesajı
Türkiye'nin ilk uzay yolcusu Alper Gezeravcı'yı taşıyan Dragon uzay aracı, Uluslararası Uzay İstasyonu’na (ISS) ulaştı. Gezeravcı'nın bulunduğu ekip, Uzay İstasyonundaki 7 astronot tarafından karşılandı. Gezeravcı, Türkiye Cumhuriyeti’ni kuran Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarına teşekkür ederek, "İstikbal göklerdedir" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- 'Safranbolu Üzüm Sirkesi' coğrafi işaret tescili aldı
- Samsun'da, Ukrayna’ya ait Kamikaze İHA parçası bulundu
- ‘İznik Mirası ve Duvarların Dili’ sergisi Üsküdar'da açıldı
- RTEÜ’de mezuniyet coşkusu; 54 yaşında iki ana dalda birinci oldu
- Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
- Süper Loto’nun 1 milyar 98 milyon TL’lk rekor ikramiyesi sahibini buldu
- Erhan Karaal'ı kaçıran şüphelilerin Kocaeli'de yakalandığı görüntüler ortaya çıktı
- Ankara Üniversitesi'nden, kanser hastaları için sanal gerçeklik gözlüğü
- Hem diyaliz hemşiresi hem ralli pilotu
- Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu