Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İstanbul İl Sağlık Müdürü Memişoğlu: Vaka sayılarındaki artış yeniden düşüşte

İstanbul İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, Temmuz ayının başından itibaren vaka sayılarında yaşanan artışın yeniden düşüş gösterdiğini belirtti. Prof. Dr. Memişoğlu, önceki piklerle kıyaslandığında hastaneye yatışların çok düşük oranda kaldığını da kaydederek, "Artık yasaklarla, kısıtlamalarla bunun önüne geçemeyiz. Bu hastalığı bir salgın gibi değil, influenza gibi yaygın bulaşıcı bir hastalık olarak kabul edip hayatımızı Kovid'le yaşamayı öğrenerek sürdürmek zorundayız." dedi.

EN SON VİDEOLAR

  1. Songül, ablasının gözü önünde darbedilip, kaçırıldı
  2. Rehabilitasyon merkezinde otizmli çocuğa şiddet kamerada
  3. Elder Yönetim Kurulu Başkanı Erdeniz: Elektrik dağıtımında 10 yılda en az 50 milyar dolarlık yatırım ihtiyacı var
  4. Emlak Konut Anahtar Fikirler Zirvesi başladı
  5. Karadeniz Mayın Karşı Tedbirleri Görev Grubu aktivasyon faaliyetleri gerçekleştirildi
  6. MKE anti-dron mühimmatı, hedefleri vurdu
  7. İskender Pala’nın kaleme aldığı ‘Şiirin Sultanları’ okurlarla buluştu
  8. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
  9. Lise öğrencileri, atık elektronik eşyalardan akıllı mikroskop üretti
  10. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi

© Copyright 2026

DHA