Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı Aksu: İndi-bindi 120 lira olmalı

İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı Eyüp Aksu, 8 Ocak'ta gerçekleştirilmesi planlanan UKOME Toplantısı öncesinde İstanbul'da taksicilerin zam talebi hakkında açıklamalarda bulundu. İBB Ulaşım Daire Başkanlığı'na yüzde 65'lik zam talebi iletildiğini ifade eden Aksu, "Bu mesleği sürdürebilmek, İstanbul halkına ve turistlerimize konforlu, güvenli bir seyahat sunmamız için en az yüzde 65 oranında bir zam istedik. Tabii biz de vatandaşımızı düşünüyoruz, kaliteyi artırmamız lazım. Onun için en az yüzde 65 oranında zam almamız lazım" dedi. Aksu, 'İndi-bindi ücreti en az 120 lira olmalı' ifadelerini kullandı.

EN SON VİDEOLAR

  1. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Altay, Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığı'na seçildi
  2. Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar
  3. Babalık davası reddedilen Ankaralı Necla'nın, Trump ile görüşme talebi
  4. Leyla'nın amcasına 'kasten öldürme'den ağırlaştırılmış müebbet
  5. İzmir'de imece usulü dayanışmayla nişan sevinci
  6. 3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı
  7. Öğretmenlerinin desteğiyle aştıkları kekemelik sorununun ardından okula yeniden bağlandılar
  8. Ortaokul öğrencileri hava temizleyen sokak lambası geliştirdi
  9. BCN College ‘Vizyon 2027’ lansmanını gerçekleştirdi
  10. Ölen kızlarının hatıraları çalınınca mezarının etrafını çitle çevirip, kapı yerleştirdiler

© Copyright 2026

DHA