İstanbul Valisi Gül: Piknik yapan vatandaşlardan dolayı çıktığını düşünmüyoruz
İstanbul Valisi Davut Gül, Sultangazi Kent Ormanı'na gelerek yapılan çalışmalarla ilgili bilgi aldı. Yangının 4 hektarlık bir alanda etkili olduğunu belirten Gül, "Hepimize geçmiş olsun. 4 hektarlık bir alanda yangın meydana geldi. Orman Genel Müdürlüğü koordinasyonunda diğer tüm kurumların katkılarıyla büyümeden söndürüldü. Biz de yerinde görmek için geldik" dedi.
EN SON VİDEOLAR
- Diyarbakır'da düzenlenen operasyonda 31 şüpheli yakalandı
- İzmir'in Urla ilçesine 150 milyon TL'lik asfalt yatırımı
- Diyarbakır sıcağında, minibüsüne kurduğu ‘sulu klima’ ile yolcularını serinletiyor
- TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem: Kararı İstinaf Mahkemesi’ne taşıyoruz
- İpek böcekçiliğinin 3'üncü kuşak temsilcisi
- 73 yaşındaki kadını, kendisini yeğeni olarak tanıtıp dolandıran şüpheli ile arkadaşı, İstanbul'da yakalandı
- Kayınpederinden ilham aldı, Van Gölü'nün tek kadın kaptanı oldu
- Ankara, NATO’ya hazırlanıyor
- Malatya'da CHP'nin yeni il yönetimi, kapıyı çilingire açtırarak içeri girdi
- 12 yaşındaki 12 arkadaş, bisikletleriyle sokak sokak dolaşıp, 3 ayda 40 poşet çöp topladı