Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İzmir’de yılın ilk cezası kesildi, alkollü sürücü cihazın arızalı olduğunu iddia etti 

İzmir’de, yeni yıl kutlamaları kapsamında yapılan denetimlerde otomobil sürücüsü Ferhat Y.'nin 1.29 promil alkollü belirlendi. 6 bin 735 TL ceza uygulanarak ehliyetine 6 ay süreyle el konulan Ferhat y., alkolmetre cihazının arızalı olduğunu iddia etti.

EN SON VİDEOLAR

  1. Ufuk Üniversitesi Dr. Rıdvan Ege Hastanesi, Gençlerbirliği’ne sağlık sponsoru oldu
  2. Dünya şampiyonu karatecinin azim dolu yaşam öyküsü
  3. 'Mucize' nakille hayata dönen 9 yaşındaki Nisanur, doğum gününü doktorları ile kutladı
  4. İmam, atık odunları eşyaya dönüştürüyor
  5. Gaziantep'te önce kuraklık sonra fırtınadan etkilenen kiraz, ihraç edilemeyecek
  6. Hatay'da bahçede 15 TL'ye satılan şeftali pazarda 60 TL
  7. Haritası çıkarılan 50 bin mezara MEBİS'le ulaşıyorlar
  8. 'Ağrı kesiciler mide ülserine kadar varabilen sorunlara yol açabiliyor’
  9. Türkiye, Dünya Liselerarası Basketbol Şampiyonası’nda kürsüye çıktı
  10. Prof. Dr. Görgün: Ayda 1 milyar dolar civarı savunma sanayii ihracatı yapıyoruz

© Copyright 2026

DHA